poniedziałek, 15 lipca 2013

Prolog

Nazywam się Hermiona Riddle i mam 15 lat. Kocham swoją rodzinę jest taka niepowtarzalna, wyjątkowa. Mam cudownych rodziców Mary i Marka, najlepszego przyjaciela a zarazem brata bliźniaka Lukasa i kochanego dziadka Toma. Mamy swoje sekrety tylko o których my wiemy. Często wyruszam na zakupy z moimi ciotkami i wujkami państwem Malfoy i Nott, chociaż nie są moją rodziną lubię ich tak nazywac.  Byli ze mną w najtrudniejszych momentach mojego życia .Dziadek chociaż ukrywa swoje uczucia przede mną jest otwarty.Wiem, że jestem jego ulubienicą i się z tego cieszę :3. Jest czasami przerażający, ale dla tych którzy są nieprzyjaciółmi. Po prostu kocham ich :) ...i zdania nie zmienię.



No prolog,  hu hu rozdział pierwszy nie zaczęłam jeszcze . Nie wiem kiedy napisze , bo za dwa dni wyjeżdżam na wycieczkę no , ale może spróbuje przed wyjazdem .....Eliss

1 komentarz:

  1. Hehe :D
    Widzę, że blog będzie prowadzony w takiej formie pamiętnika :>
    Fajnie, ciekawie i oryginalnie <3
    Ooo, Herma nie jest córką Voldemorta, tylko wnuczką, duży plus!
    Ogółem to mam wrażenie, że będzie ciekawie :3 I Herm, jako Ślizgonka :3333
    Już lubię tego bloga ^^
    Czekam na rozdział 1 i życzę weny ;*
    Pozdrawiam <3
    http://dramione-milosc-przez-glupote.blogspot.com/
    (rozdział 27.!)

    OdpowiedzUsuń